Alla ska ha råd att klättra

Det behöver inte vara dyrt att klättra. Vi vill att alla ska ha råd att klättra hos oss. Vi har alltid minst en utbildad ledare på plats! Allt material ni behöver finns hos oss men det kan vara bra att ha med inneskor och vattenflaska.

Prova på

Gratistvå pass

Gratis prova på för alla åldrar. Vi vill ge alla en chans att få prova på klättring. Det är en rolig sport som passar alla åldrar. Kom in och prova på gratis innan du bestämmer dig för att bli medlem. Vi arrangerar även många event både inomhus och utomhus där du kan prova på klättring gratis. Ingen föranmälan krävs!

Termin

Klättra en hel termin med MHM under öppetiderna både inomhus i klätterhallen och utomhus på klippor.

Drop-in

80 krför vuxna

Om du inte klättrar lika ofta kan du betala per gång. Om du tvekar på bli medlem en hel termin kan du klättra drop-in.

Klätterskola

1200 krper barn och termin

Klätterskolan erbjuder ledarledda klätterpass för barn i alla åldrar och på alla nivåer.

* En termin motsvarar en skoltermin, ingen klättring på lov eller röda dagar
** Med barn avses personer upp till 18 år